Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

pada ari rabu aritu aku berkesempatan untuk pergi ke kb mall melepaskan boring di rumah (yahoooo). aku pun ajaklah nik skali teman aku. die sampai setengah jam lewat but nevermind-lah.haha.jalan2 kat dalam kb mall.punyalah sikit org dalam tu.sampai boleh bilang ngan jari tangan.owh nampak sgt terlalu sikit sampai boleh bilang.
pastu aku pun pi la lepak dalam kedai buku POPULAR yang tidak berapa popular. lepak2 sambil belek2 buku then nik terjumpa member lame die. sape ntah.aku wat dono jer.huhu.then aku ternampak 1 buku nie.aku pun belek2 la.aku pun tergerak hati untuk membelinya.harganya cuma RM15.murah kan!

ni lah buku yang aku beli tu


Tajuk- Kemilau Peribadi Nik Abdul Aziz
Harga- Rm15
Tarikh dibeli-14 Mei 2009
Tempat- Popular bookstore KB Mall

aku juz kagum 2 org je dlm dunia nie utk mase skrg-tuk guru nik abdul aziz dan dato' mahathir diorang memang bez.

ps : nanti aku nak try dapatkan autograf dr nik aziz la.ade sedaramara aku yang kuat pas. hehe

(4) Comments

  1. Mrs. Simplicity On May 19, 2009 at 12:24 PM

    cdiq, tun mahathir laa.. betul kan balik :D

     
    Haru On May 20, 2009 at 1:15 AM

    eh ye ke..huhu.ok2..kan xpasal2 kena saman lak..huhu

     
    Siti Fatimah Nabihah On May 20, 2009 at 1:27 AM

    hurm.. wei! nnti amek autogaraph dia untuk aku skali k?? hehe

     
    Haru On May 20, 2009 at 2:01 AM

    aik..yeke nie siti??kan aku amik kn xnak plak??

    bile lak ang minat die??huhu

     

Post a Comment