Padd Solutions

Converted by Falcon Hive


setiap org mesti pernah melalui hari malang dalam hidupnya.begitu juga aku.ceh macam ayat karangan budak darjah 6 la pulak.hahaha

peristiwa malang ini berlaku 2 Mei 2009 iaitu tarikh aku utk pulang ke kampung halaman. I MISS U PS2.

paginye : aku tak boleh tido semalaman pada pagi tu. tak boleh nak tido. tapi nasib baek nik(budak meka) ada. boleh lepak2 ngan die (nie boleh dikategorikan malang ke..blah hang cdiq!!)

tengaharinye : aku kelaparan. cafe berdekatan tutup. WHAT THE $%^&. apela cafe nie nak Justify Fullmeniaga ke nak tido nie.haish tak paham aku.bila la nak maju berniaga

petangnyer: kelam-kabut mem-packing barang2 untuk dibawa pulang sebab tak habis mem-packing lagi dari semalam.cuti selama 2 bln.yahoooooooooo boleh sambung game FIFA 09.
habis packing pukul 7.15.bas aku pukul 8 malam.aku kelam kabut jumpa my housemate-paan,haikal and yasser (yang laen dah balik).aku balik ngan motor dgn nik ke kangar.then tiba2 lutut aku terseliuh.tiba2 jer.then my housemate ramai2 hantar dengan kereta haikal.nasib baek sempat naek bas. (^_^)

malamnyer: aku kelaparan kerana tidak sempat memakan apa2 sebelum naek bas. time bas berhenti rehat aku baru perasan yang aku tak cukup duit nak makan.AARRGGHH I'M gonna be HULK! korek punya korek cukuplah beli burger buat alas perut.huhu.

(3) Comments

  1. Ummi Nuhlan On May 14, 2009 at 11:54 AM

    balik kg mana dik???
    jangan la kata hari malang dik oii..
    ada hikmah atas apa yg berlaku..renung2kan..

     
    Haru On May 15, 2009 at 7:15 PM

    kg kat qlate je kak..huhu

     
    Siti Fatimah Nabihah On May 16, 2009 at 5:40 PM

    lol.. ye ka?? kesian kat hng noh! hurm.. tp dah balik dah umah kan..
    happy holiday! keep in touch!

     

Post a Comment