Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

mase form 1 aku telah masuk ke MAKTAB SULTAN ISMAIL, antara sekolah yg top kat kelantan. "sekolah ini cemerlang, namamu harum dijulang, lepasan mu tak terbilang dimana jua gemilang"- ececeh. nyanyi lagu sekolah la puplak. sekolah ni sume lelaki.cuma tingkatan 6 atas je ade girls.aku juz sempat belajar sini selama 1 bulan lebih. disebabkan rumah aku jauh drpd sekolah ni, aku telah tinggal menumpang umah kakak aku-kak ma sbb anak die pun sekolah situ gak.die form 3. pagi2 aku akan menuunggu bas dtg ambik aku (mcm VIP la plak) kalu tak silap aku, aku duk kelas 1 F. yg paling aku menyampah time duk sekolah tu bile kena duk dlm dewan. punyalah sempit dewan tu pastu duk berhimpit2 plak. smpai aku sakit pinggang dah. bg ceramah pulak tah pape. adess. siot jer. ok kite skip babak itu. ada sorang cikgu math tu-perempuan la-yg mengajar kelas aku, aku tgk die cam pelik jer ngan aku. penah 1 hari tiba2 die suh aku sapu white board tu. aku pun pi la sapu. tp disebabkan tak der duster, so die bg tisu suh aku sapu. then tgh aku sapu tu aku terlepas tisu tu dari genggaman tangan ku (ceh ayat cam siot je ko ni cdiq) pastu budak2 laen gelakkan aku. then ckgu math ni pegi dekat aku and pegang tgn aku kutip balik tisu td pastu sapu white board tu-mase tu die still pegang tgn aku. aku rase cikgu ni mcm pelik jer. pastu tiap2 kali kelas die msti wajib aku kena dgn die..adess. pastu pikir punya pikir maybe cikgu ni syok kat aku kot. aku time tu kan tgh comel n chubby.hehehe (cdiq! ko blah skrg!) Ok. tamat sudah cite ku. nnti aku smbung cite aku masuk MRSM lak.hehehe

(0) Comments

Post a Comment