Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

Hari ni aku nk share maklumat ttg cara2 nak ambik MC (khas utk budak2 yg malas nk pi kelas dan homesick nak balik umah je tiap2 minggu)

1. Anda jgn la buat2 sakit yg biase sgt cam demam ke selsema ke sakit perut ke bla..bla..bla.. coz doc ni dah lali dah dgn sakit2 gini. die blh cek samada kita betul2 sakit @ tak

2. Bila anda jumpa doc tu wat2 la muke kesian sikit. kena pandai berlakon sikit.buat muka cm org tak bermaya. kalu ader make-up lg baek coz blh make-up muka kasi nampak pucat siket muka mcm hantu (ok!merepek)

3. Sakit2 yg aku bg alasan nak mintak MC sume adalah sakit2 yg confirm doc tak leh nak detect. Pernah sekali mase duk MRSM tu, aku guna alasan sakit yg mmg power sampai doc kat klinik kesihatan tu kate penyakit aku nie maybe teruk dan aku terus dihantar ke hospital dengan ambulan. dan itulah kali pertama aku menaiki ambulan. then aku dpt cuti lebih kurang seminggu. HAHAHAHAHAHA (gelak org jahat).

4. Kalu nak bg alasan sakit tu at least biarla byk cket sakit tu. baru doc percaya dan biarlah sakit2 ade kaitan. bknnyer kate sakit kaki ngan sakit perut. tak der kaitan ok dua2 tu dan nampak sgt anda hendak menipu.

Petua2 ini telah terbukti berkesan dgn jayanya olehku. So good luck everyone!

Regards
cdiq


(2) Comments

  1. amal_fc1303 On March 26, 2009 at 7:32 PM

    weyh cdiq ape nme sakit yg ko tpu...
    bg tau la kitorg..

     
    Haru On March 26, 2009 at 7:43 PM

    nak taw ka..byk sakit2 yg aku buat..skit nie konpem plik..kalu ang pndai blakon x jdi mslah kl aku bgtaw pn ape skit tu..

     

Post a Comment