Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

A.M.A.L

2:48 PM 6 comments

Siapakah AMAL??? ini bukanlah Mohd Amal ataupun Amal Iqbal ataupun Ahmad Amal (ok! dah cukup merepek. move on cdiq) ini kesah AMALINA, my coursemate.

AMAL
the first girl yg aku kenal
aku ingatkan die ni sape
adli n baweh duk panggil2 nama die dlm kelas
die mencari siapa memanggilnyer
kiteorg pun gelak kat blkg

AMAL
seorg yg simple person
berwatak pula ala2 tomboy
tp berjiwa sensitif dan cpt marah
sering menyanyi di tempat awam
hatinye sudah dicurik org
abg 'botak' menjadi pujaannya


AMAL
seringkali aku melepak dgnnye dikala kebosanan
tp timbul khabar angin yg kurang enak
die mula panas baran
tp aku hanya pekakkan telinga
kerna aku tahu we just bez fren

AMAL
aku penah bergaduh dgnnye
aku juga byk terhutang budi kpdnye
itulah lumrah kehidupan
coz u will be my bez fren forever

p/s: hai mal..jgn mrh ek..hihi :P

REGARDS
cdiq

(6) Comments

  1. amal_fc1303 On March 27, 2009 at 11:59 PM

    weyh thankx la wat entry paal aku...
    erm...
    sorry la kalo ada wat ko tersa ati ngan aku kan..
    mne la tau kan.

     
    Haru On April 1, 2009 at 5:49 AM

    hoho
    xpe2
    aku pn mta maap gak
    sbb kdg2 badmood
    hahaha

     
    amal_fc1303 On April 2, 2009 at 1:45 AM

    okey xda hal punye la..

     
    Haru On April 2, 2009 at 11:23 AM

    nntink wat entry psl seety lak
    lala~

     
    amal_fc1303 On April 10, 2009 at 1:52 PM

    ha buat jgn xwat tau...

     
    Haru On April 10, 2009 at 4:20 PM

    xde mase la plak..huhu~

     

Post a Comment