Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

hari ni aku nk gabung sume cite aku sekaligus utk mggu nie..bermula dr saat aku balik pda ari jumaat..

baweh-my coursemate kate die xjd balik n nak jual tiket kt aku..so aku on je la.aku mmg nak blk cuma xde tiket jer.so dah tiket ade depan mata balik je la..hehehe.aku balik ngan jee kat qlate nun tp jee duk blkg n aku lak duk depan. TEPAT 12.02 pagi, bas yg aku naek hampir2 tereksiden gara2 lembu melintas.cilakak kau lembu. apsal la xreti2 nak tido.haha.aku dah cuak giler dah. nasib baek driver bas tu terer so die sempat elak lembu tu. aku sampai qlate dlm pukul 5 lebih. then aku tumpang jee coz ayah die mai amik. thanks jee ^_^

esok tu pas bgn tdo (adik aku pi kacau aku tgh tdo so terpakse bgn la), aku tgk ade org tgh duk renovate umah aku. baru aku taw parents aku nak letak aircond dlm bilik setiap org.yahoooooo.tp mak aku kate bilik aku maybe tak kan letak lagi sbb aku jarang ade kat umah. adesss. T__T

kat umah aku juz men PS2 n tgk astro jer. dan x lupe gak sesi menambah berat badan (hahaha).
boring giler duk umah wei. tp lg boring duk kat unimap.

esoknyer aku pi shopping sorg2. senarai list barang2 yg aku nk beli dan sudah beli
i. tiket bas balik unimap (penting niee.kalu tak nnti balik kena marah sbb tak der tiket) -RM42
ii. alat2 keperluan mandi and diri-ubat gigi, sabun mndi n laen2-RM70++
iii. makanan sikit2 -megi, air coklat cadbury 3 in 1 n laen2-RM35
iv. vcd karaoke utk adik aku.kemaruk nak berkaraoke la tu. aku beli cd raihan dah.pastu aku beli cd cite 1 utk aku.hehe-RM40++

pastu terserempak ngan bos(bawang) n nik mekatronik.pastu belanje diorg mkn mcd.sedapp!!abis RM35 jer.murah kan.

pastu bila nak dtg unimap balik td aku pi shopping cket lg. aku beli kalkulator utk HAJAR ^_^ dan @#$%^& (rahsia daaa.nnti aku bgtaw pebenda aku beli tu.tungguuuu). then aku pi beli spare topup. beli new earphone sbb lame dah rosak. mkn mcd lagi sekali tp sorg2. huhu.

aku smpai unimap dlm pkul 4.30++ td. pastu kol ajar. die tak tdo lg ^_^ so sempatlah gayut jap kan. melepas rndu org kate.ececeh. (cdiq kau kuar skrg)

sekian dr sy.daaa

(6) Comments

  1. amal_fc1303 On April 2, 2009 at 8:34 PM

    ble nk blnje aku plak McD...

     
    Haru On April 2, 2009 at 9:11 PM

    ewah2..ade mcd ke cni mal oii???

    g pn kate nak blnje pizza sem lps x tertunai lg..then sem ni nak blnje ciken cop plak tp smpai skrg xde hasilnyer pn..hmmm

     
    amal_fc1303 On April 4, 2009 at 5:34 PM

    kalo sem dpn ko wujud lgi kat uniamap nie aku blnje ko..

     
    Haru On April 4, 2009 at 5:55 PM

    T________T

     
    amal_fc1303 On April 10, 2009 at 1:52 PM

    erm..

     
    Haru On April 10, 2009 at 4:19 PM

    nak pizza

    ade sape2 nk blnje aku T__T

     

Post a Comment