Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

Pergh! Penat betul buke kedai mase pesta konvo haritu. Sampai demam-demam aku dibuatnye sebab asyik berjemur panas-lepas tu hujan jap-then panas balik.huhu

Papepun, aku pernah bagitaw yang aku benci wordpress sebelum ni kan. Actually aku benci-benci sayang sebab wordpress adalah platform blogging yang paling mudah pernah aku jumpa. Wordpress stylo bebeh!! Dan aku telah update sedikit sebanyak blog baru tu dan aku akan launch minggu hadapan secara officialnye. So korang bolehla jenguk-jenguk blog baru aku yang masih tak seberapa. Kalu korang nak singgah sekarang pun boleh tapi masih banyak benda tak lengkap.

Dan apa yang pasti, sempena pelancaran blog baru aku nanti, aku akan adakan contest-hadiah laen daripada yang laen. So kalu tak nak terlepas daripada join contest nie, selalu la jengok blog baru aku or join aku kat twitter! So kalu ade sape-sape nak sponsor lagi contest tu pon boleh!

p/s: So ade sape-sape berminat nak join contest @ sponsor hadiah tak nanti??

(6) Comments

  1. amal_fc1303 On August 10, 2010 at 3:35 PM

    ko nk wat contest pe diq?

     
    un On August 15, 2010 at 11:45 PM

    bro, tak perasan cmmnt ko utk sponsor tu.:)
    mybe nnt kt ble cllabrate utk next contst.:).

    bro nk buat contest gak ke. nnt jgn lupa roger².:)

     
    ciK LyndaWawa On August 16, 2010 at 7:22 PM

    ade contest bgth saya ye..hehehe

     
    Anonymous On August 28, 2010 at 1:32 PM

    dah kuar contest nanti contact sy boleh.?

    - nid uzi -

     
    Haru On August 28, 2010 at 1:38 PM

    emm contest dah kuar..leh check kt www.cdiqlife.com

     
    Pets Mate Finder On May 14, 2021 at 5:19 PM

    Thank you for this post. For Dog Mating Services Visit here: Dog Mating Services

     

Post a Comment