Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

Pergghh!! Ribut yg merosakkan beberapa rumah kediaman Unimap di Kg Wai. Naseb baek takde yang cedera. Aku sempat tengok ribut tu ngan member2 aku..memang kencang! Berdebar aku tengok.

Member aku (mase kejadian)
Zul: Wei cepat korang amik video tu!!amik video tu!! (Pergh!! semangat nak amik video)


Gambar2 di atas tu disedut dari Facebook student Unimap (minta izin ya bro). Setahu aku nie bukan kolej kediaman Student tp umah penduduk kampung yang 1 area ngan student. Memang rosak abes la!

Haru: Aku rase cite nie maybe ade kuar kosmo kot arini.ntahla.

(6) Comments

  1. Ansof86 On July 16, 2010 at 12:57 PM

    sib baik.. kawan sayer tinggal kat wang ulu... hu..hu..

     
    Mrs. Simplicity On July 16, 2010 at 5:03 PM

    tragis tul ni cdiq!

     
    Haru On July 16, 2010 at 5:13 PM

    ms ann: haha.nsib baek je tu..kl x, mmg jd slh sorg mgsa

    alyani: perghh!! memang la kak..nasib baek seberang rmai xkena..kl xkompem jd mngsa gak

     
    zackpantai On July 16, 2010 at 9:52 PM

    agak ganas la taufan itu. takpe, orang unimap steady2 semua. bisa beres lah..

     
    Zikri Husaini On July 17, 2010 at 1:13 AM

    perggh.. agak teruk jugak ya..menakutkan subhanallah..

     
    Haru On July 17, 2010 at 11:20 AM

    @zackpantai: haha..steady la sgt bro..naseb baek xde org cdera je tu sbb ade kls

    @zikr: perghh! betol tu..gua yg tgk depan mata dah berdebar2 dah..nk luruh jntung

     

Post a Comment