Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

Login Facebook dapat Rm100!! Tu pun boleh dikira bisnes ke? Macam taek adalah.. Korang ingat senang setiap kali login dapat Rm100. Kalu camtu tiap-tiap hari aku login facebook aku 20 kali. 20xRM100=RM2000. Kalau sebulan? RM2000x30=RM60000. Perghh! Mau jutawan segera la sume orang yang maen facebook.Setakat copy paste gambar duit orang laen pastu tag orang ramai. Wei benda tu haram la! Tu juz rolling duit. Same jela macam kes buat duit dengan Myspace sebelum nie.

Aku pun leh jadi jutawan kalu tak maen login Facebook dapat RM100 tu. Tak caye? Tengok ar bukti.

Banyaknye duit!
 
Pastu siap boleh gi melancong Thailand lagi. Pergh!!

 Welcome to Thailand
 
 Skim piramid internet ni berlambak kot. Dah lame dah benda nie berleluasa. Yang skim RM100 nie pon aku taw. Setakat ebook n audio tu berlambak kot leh download free kat internet. Tapi sebab nak mengaburi mata-mata orang yang tak berapa paham konsep bisnes, die bagila ebook yang banyak tapi ntah bace pon belum tentu yang join benda alah tu.

(6) Comments

  1. cybernetic88 On July 28, 2010 at 3:08 PM

    amboi. bnyk duit ko. hahaha. meh skit. aku nk jgk :D. btw bnda2 camtu tipu je kowt. login fb dpt duit. lawl. haha

     
    Cik Nass On July 29, 2010 at 8:33 AM

    pegi ind0n ke thailand ke memang duit manyak.ekekek..~ l0gin dapat RM100 tu amende sebenarnya? Dah penah belajar tentang m0ney laundring. s0, benda2 merepek macam tu malas nak j0in.tak tau haram 0r halal.

     
    Haru On July 29, 2010 at 10:58 AM

    @cybernetic88: mmg ar bro..tah pape..berlambak kot skim piramid internet yg cmtu

    @cik nass: login fb dpt 100 tu asal nyer drpd infinitydownline.com..xde ape pown sgt..scam jear..jgn join..nk wat biz intnt nie ade jlnnyer..berlambak jlnnyer..hoho

     
    Affan Ruslan On July 31, 2010 at 11:34 AM

    gyahahha. betul2. sume gila duit. aku rasa nk shoot je diorg.

     
    Haru On July 31, 2010 at 11:53 AM

    haha..rilek bro..kn xpsal kena tgkap polis..orang cmtu kena kasi basuh otak ckup2..pemikiran sempit tu

     
    diriku On September 4, 2010 at 1:11 PM

    hari 2 ada jgk promote kat aku..byr pndaftaran rm100..tp mcm xcaya je..ayat dia mudah saje..klu xcuba, xtahu kn..ha2..tp klu cuba,pas2 kene tipu ke,last2 dpt la habuk..he2

     

Post a Comment