Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

I dreamed about her again. (not again.sigh!)
Im tired enough.
Dont wanna dreamed bout her again!
Its almost 4 years but u keep coming in my dreams.. 
STOP and STOP!  
Juz get out from my dream Q!!

T_T 

(4) Comments

  1. Ansof86 On July 26, 2010 at 1:26 PM

    just dream..
    wake up then nothing...

     
    cybernetic88 On July 26, 2010 at 2:26 PM

    hoho. spe bro?. hee. sme la bru xdi aku termmpi dia jgk. dia tu my ex la. haha. enth kenapa. kdng2 mungkin teringt camtu je kowt. xbermakna apa2. mungkin si dia teringt kt kite jgk. buat xthu je la. just go on with ur life now. cheers :D

     
    Haru On July 26, 2010 at 4:40 PM

    @ms ann: memangla tp kn akn terbawa2 bnda tu lepas bgn..adess

    @cybernetic88: haha..samela..tp ade org kate kl kite mimpikan org tu die teringtkan kite..tp aku rase xmngkin kot..entahla..

     
    Unknown On July 26, 2010 at 6:48 PM

    cdiq..aku rse aku tau sape Q tersebut..
    sabor jer la cdiq..trime qada' n qadar..
    doalah bleh bini baek..insyaAllah

    "rabbana hablana min azwajina wazuriyyatina qurati 'ayyuN waj'al lil muttaqin na imama"

    "Wahai Tuhan kami, berilah kami beroleh dari isteri-isteri dan zuriat keturunan kami: Perkara-perkara yang menyukakan hati melihatnya dan jadikanlah kami imam ikutan bagi orang-orang yang (mahu) bertakwa." [Quran 25:74]

    p/s : aku skadar brkngsi..aku pun xbtul sgt..hehe..hrp maklum =D

     

Post a Comment