Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

Pergh! Rezeki jatuh dari langit kot. Tiba-tiba aku dapat hp i-mobile free pulak. Hoho. Sape la yg baek hati bagi hp kat aku tu?

Hp i-mobile

Actually aku jumpa hp tu mase nak masuk lab tadi. Hp tu duk atas kerusi tapi takder orang pulak aku usya sekeliling. So ape lagi. Aku amik la daripada orang laen yang amek. Tapi aku amik bukan untuk aku, tapi nak pulangkan balik. Baek ati kan aku? Hoho

So tadi aku godek hp tu (huhu sorry tuan hp) sebab nak cari member-member die nak kontek bagitaw yang hp nie ade kat aku.  Kalu ade budak Unimap yang taw hp sape nie bagitaw la aku ek. Atau kalu tak tebus dalam tempoh 24 jam ototatik jadi hak aku! Haha. Kejamnye aku!

Korang rase aku patut aku pulangkan balik @ aku jadikan terus harta karun aku?hoho

(7) Comments

  1. Hariz On July 22, 2010 at 3:03 PM

    Pulangkan jelah.. h.p i mobile je.
    mcm x berbaloi jerk..
    dosanya kelak..

    kalau i-phone ke xpe lah
    hahahah :p

    Terumbu Karang Mula Mati

     
    Haru On July 22, 2010 at 3:06 PM

    haha..2 ar..gua terpikir cmtu gak..xpadan ngan dose..hoho

     
    Amal Asyura On July 22, 2010 at 3:24 PM

    sepatutnya kalau nak jadi hak sendiri kena tunggu 6 bulan dar segi hukum..
    elakkan menggunakan benda yang syubhah kerana secara faktanya ia bukan milik kita..

    nak kongsi, housemate saya prnh tertinggal handset dlm bas di Ireland
    dia punyala risau, tp bila call syarikat bas alhamdulillah dpt blk sbb ade orng bg anset tuh
    kt driver bas
    hanset housemate sy lg cunla dr i mobile kt ats nih, tp orng irish xdela tamak nak kapur hanset sbb dia da diajar anset tuh bkn dia yg punya..
    kalau tertinggal dlm bas Malaysia, alamat xkn dpt blk la jwbnya..

    kte ni yg orng Islam yg diajar ade dosa n pahala, xkn nak kalah ngan orng irish yg xde agama lak kn..

     
    Haru On July 22, 2010 at 3:26 PM

    @amal asyura: hoho..baek sis..tp sy mmg xniat pn nak amek..dont wori..mmg tgh cube try cri org pemilik asal hp tu

     
    Mrs. Simplicity On July 22, 2010 at 4:54 PM

    sadis aku tgk hp tu cdiq. tok sah la ko amik. kalau iphone bole la jeling2 lagi. hehehe..

     
    Haru On July 22, 2010 at 4:57 PM

    @kak alyani: haha..mmg xpulangkan blk dh pown hp tu..tp tuan die jer xtaw sape lg..

     
    cybernetic88 On July 23, 2010 at 12:00 PM

    amboi. haha. xberbaloi bro amik. tolak pon bpe je. bek amik iphone 4. hahaha. :P

     

Post a Comment