Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

Sekarang ni budak2 U sume dilanda demam final exams.haha.Aku pun takut gak.dahlah nak stadi pun malas.Online je manjang.haha.meh kite tengok gelagat budak2 bile final exams.

1. Masuk dewan exam- mula exam start sume jawab dengan tenang jer. senyap sunyi jer. Kalu pen yang anda pegang tu jatuh boleh dengar 1 dewan taw.haha 


2. Selang beberapa minit-sume student dah gelisah pasal tak taw nak jawab pe. mase nie masing2 duk try gune idea untuk meniru. ade yg tiru member sebelah dan ade lak yg tiru toyol2 yang dibela oleh mereka.haha


3.Lelaki-buat kaum lelaki nie agak susah diorang nak seludup anak2 toyol mereka dalam dewan exam.tapi zaman dah canggih.gune hp yg canggih lagi senang nak meniru.haha


4. Perempuan- WOW!! hoho.kan bez kalu time exam ade pompuan duk meniru camni tepi aku.nampak gebu tu.  pompuan lagi la senang nak sorok sebab banyak sgt pakaian yg die pakai-baju dalam,seluar dalam,tudung,anak tudung. kalu laki juz seluar dalam jer.haha.



5. Bile dah tamat ujian- memang sume jawapan tah papela yime lecturer mark paper tu. aku dulu kalu ade soklan yang tanya pasal nama-nama tapi aku lak tak ingat memang abes la sume nama pemain bola sepak aku letak-Lampard, Terry, Rooney.haha



(11) Comments

  1. Miss Izah Mohamed On April 18, 2010 at 4:55 PM

    hhahaha klaka lah..

     
    ardinihumaira On April 18, 2010 at 4:59 PM

    number 4 tu! wakakaka

     
    Haru On April 18, 2010 at 5:04 PM

    miss izah: haha..mmg pown

    ardinihumaira: hehe..taw xpe

     
    rashid On April 18, 2010 at 5:22 PM

    haha..nice..teringat mase time belajar...masuk dewan, otak blank..hehe

     
    Haru On April 18, 2010 at 5:26 PM

    haha..yeke..aku dulu camtu la..masuk je dewan sume apa yg aku bace tba2 ilang..haha

     
    Unknown On April 18, 2010 at 7:01 PM

    hahaha...nak tiru agak agak la weyhh.. asal tunjuk gebu tu..kihkihkih

     
    Haru On April 18, 2010 at 7:20 PM

    hahah..nak tiru xper..tp jgn kantoi ngan bdk laki duk sblh tu..kan mau terbeliak bjik mata die

     
    Mrs. Simplicity On April 19, 2010 at 10:32 AM

    siot je cdiq. takde istilah meniru dalam final exam ye! tapi kalau test or kuis2 tu dibenarkan. :D

     
    Haru On April 19, 2010 at 11:24 AM

    huhu..adela yg mniru dalam final kak..xcaye tnye amal

     
    amal_fc1303 On April 20, 2010 at 1:31 PM

    oit cdiq ko nie babit kan nama aku plak. aku baik tau punye budak.x da bawak toyol masuk dewan exam.. ish2..

     
    Haru On April 30, 2010 at 9:22 PM

    aku bkn kate kat mu..aku kate suh kak mu tnye mu nk taw ade x org bwak tyol..haish..mne de aku kate mu..

     

Post a Comment