Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

I'm Not In Mood

Aku sungguh penat 2-3 hari ni sebab baru jer pulang ke kampung halaman di Qlate Cik Siti Wan Kembang. Rindu giler kat Qlate. Dah ade Mydin Maall dah kat Kubang Kerian..waaahhh! nanti leh pegi usha-usha nie..Aku akan pulang ke Perlis esok. So, kepada Dianz dari http://cannotgi.blogspot.com yg ingin saya wat header blog beliau, saya mintak maaf sebab saya penat mggu nie dan mungkin dalam minggu depan saya akan siapkan utk awak ek ^_^ (awak saya ade anta emel kat awk tapi awk tak balas tu..tolong balas ek) Lagipun aku ade 2 lagi design aku perlu siapakan- design baju dikir Unimap dan editing my friend's pics. 

p/s: Malasnye nak balik Unimap 

(3) Comments

  1. Pena Crystal On March 21, 2010 at 1:37 AM

    Salam..whoaa,mesty bro expert buat header kan.mantopz.:)

     
    Haru On March 21, 2010 at 1:41 AM

    arra-ne ade pro sgt pn..sy pn masih byk lagi xblaja..
    klu org tu mmg betul2 pro die leh gune adobe illustrator ngan phtoshop ngan bek..sy nie phtoshop tahu la..illustrator xblaja lg..

     
    PEREKA CERITA On March 21, 2010 at 12:20 PM

    malaz g unimap.. mai dtng ump.. byk sharing movie...leh layan maa

     

Post a Comment