Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

Aku diminta oleh 2 org member aku-Yasser n Daniel utk menyiapkan assigmnet TITAS diorang. Diorang kena design ala-ala poster tentang tokoh Islam. So aku sbb niat ikhlas nak tolong n mnat bab2 design nie(walaupun xbarape nak pro lg.haha) aku terima lah task diorg. Then after siap aku bg la kt diorg. Diorg lak kate nak blnje aku makan sbg upah.Alhamdullilah ^_^. Rezeki namanya tu. aku x kisah.hehe. Daniel kate nak blnje ake mkn KFC. Yasser lak maybe kat cafe jer. Camnepun thanks dude.

Nie contoh design y aku siapkan

al-Khawarizmi utk Daniel


al-Idrisi utk Yasser.yg ni sebenar aku dh ketandusan idea dh.huhu

al-Idrisi utk Yasser(update punya)  
setelah idea datang balik dapat juga mnyiapkan yg terbaek uk yasser 

(2) Comments

  1. danielhazeq On March 2, 2010 at 9:51 PM

    haha...
    hg pon sama tima kasih byk tlog aq siap kan aseimen titas yg aq x brp x sker ni..
    cm mn kfc tue sdap x????
    haha
    (^^)

     
    ahmad On January 12, 2011 at 7:30 PM

    salam..
    saudara gne sofware ap tuk buat poster ni?

     

Post a Comment