Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

Kelmarin aku dapat wallpost kat facebook dari senior aku yg tgh belajar kat UTeM



Aku heran la..tiba2 die mintak tolong..ingatkan ada pape yg penting..pastu die buzz aku kat facebook..aku suh die bukak ym die senang cket nak chat. then die bagitaw mintak tolong die wat 2 banner utk event kat UTeM. Aku no hal janji dapat duet la..then die janji akan membayar upah for design tersebut.hehe

Perbualan di YM

sidiq90: poster gpo
mambang_hidup: poster kursus asas  blog...
mambang_hidup: bleh wt dop........
sidiq90: aik
sidiq90: men blog ko
sidiq90: haha
mambang_hidup: yo la.......
sidiq90: ganah bnyi
mambang_hidup: bdk utem sumer x pandai wt blog............
sidiq90: oloh
sidiq90: darat bnar
mambang_hidup: x supo bdk unimap......
sidiq90: haha
mambang_hidup: nate.....
sidiq90: pggl aku la bui vramah
mambang_hidup: bleh ko dop....
sidiq90: haha
sidiq90: blh2
sidiq90: byran xdop ko bro
mambang_hidup: wt gpo.......
sidiq90: mitok la cket dr sponsor
mambang_hidup: mg buke bui crmh........
sidiq90: :D
mambang_hidup: nanti la....ak try ejah......
mambang_hidup: 10 ya bleh.........
sidiq90: oloh
sidiq90: 30 la
sidiq90: 30 la;d
sidiq90: :d
mambang_hidup: kiro nyo.......
sidiq90: haha
sidiq90: yola2
sidiq90: 10 ya pn 10 ya la
sidiq90: jnji pitis
mambang_hidup: 25........
sidiq90: ok
sidiq90: 25
sidiq90: :D
sidiq90: set
sidiq90: :D
mambang_hidup: tdi kato 10..........
mambang_hidup: 20 la...........
sidiq90: doh kato nk wi 25
sidiq90: aku on la 25
sidiq90: :d
mambang_hidup: 20 la gitu.........
sidiq90: okey la
mambang_hidup: 20 la..........
sidiq90: mmber2 20 la
mambang_hidup: 20 la..........
mambang_hidup: 20 la..........
sidiq90: 20 ya pn 20 la
sidiq90: jnji byr
mambang_hidup: ok set.........
mambang_hidup: ak nk 2 design...........
mambang_hidup: ho la..........
sidiq90: 2 dsgn
sidiq90: byknyo
sidiq90: dsgn gano 2
mambang_hidup: 2 design.........
mambang_hidup: ho la........
mambang_hidup: poster ni size a3...
sidiq90: emm
mambang_hidup: guno photoshop la........
sidiq90: okep
sidiq90: 2-2 saiz a3 ko
mambang_hidup: bui nmpk ganaz la sket....
mambang_hidup: nanti ak nk sruh mg tlis gpo ats tu........
sidiq90: dsgn tu aku dsgn ko
sidiq90: mu ado doh gmbar nk suh aku edit ko
sidiq90: gano
mambang_hidup: gmbr tu mg cri la........
mambang_hidup: nanti ak hntr logo ngan mklumt ko email mg........
sidiq90: byeh
sidiq90: dsgn tu 2-2 laen ko
mambang_hidup: gpo email mg..........
sidiq90: sidiq90@gmail.com
mambang_hidup: yo la........
mambang_hidup: kato 2 design.........
sidiq90: okep bro
sidiq90: i try my bez
sidiq90: :d
mambang_hidup: nanti sk hntr cnth ko mg.........
sidiq90: okep
mambang_hidup: ak hntr cnth ko mg.........
sidiq90: due date bilo
sidiq90: nk bilo dsgn tu
mambang_hidup: mg sebuk ko minggu ni????
mambang_hidup: hri ahad ni bleh????
sidiq90: aku bnr ujung mggu nie ako kna gie kem
sidiq90: tp xpola
sidiq90: mu anta dulu bnda hok mu nk anta
sidiq90: aku try wat cpt cket
mambang_hidup: k......
mambang_hidup: x pyh pun........
mambang_hidup: mg ke pro...........
sidiq90: haha
sidiq90: aku xpro lg kot
sidiq90: :">
sidiq90: hahah
mambang_hidup: poyo la mg ni........
sidiq90: mu anta dh ko mklumat sume tu
mambang_hidup: ak sepak bru thu.........
sidiq90: anta lalu la
sidiq90: leh aku start lalu jap g
mambang_hidup: tngh taip la ni..........
mambang_hidup: ho la..........
sidiq90: okep2
sidiq90: taip2
sidiq90: hehe
sidiq90: duet2
sidiq90: B-)
sidiq90: :x
mambang_hidup: tnggu l...........
mambang_hidup: mato duitan........
sidiq90: hahah
sidiq90: tgh sngkek nie bro
sidiq90: bli buku mhal nk mmpus td
sidiq90: 81 ya
sidiq90: abes duit aku
sidiq90: tggl 4 ya jah lg
mambang_hidup: nk duit keno wt cpt la.....
mambang_hidup: mg x ambik ptptn ko???
sidiq90: xamik
sidiq90: lmbt gi ko
mambang_hidup: metal agi......
mambang_hidup: jap ya sayang.......
sidiq90: euuwww
sidiq90: :-&
sidiq90: :@)
mambang_hidup: bngo.........
mambang_hidup: ak hntr dh tu..........
mambang_hidup: 2 tu cnth jh.......
mambang_hidup: jnge dok tiru hok tu plop........
sidiq90: okep bhai
mambang_hidup: kalu lgi cepat lagi bagus..........
sidiq90: kl tiru pn apo slhnyye
sidiq90: haha
mambang_hidup: bngo...........
mambang_hidup: ak reject.........
mambang_hidup: kalu cepat ak tmbh 5 ya.....
sidiq90: aloh
sidiq90: 5 jah
sidiq90: tmbah 20 lg
sidiq90: hahaha
mambang_hidup: tmbh skali kt poster tu  SETIAP PENYERTAAN AKAN MENDAPAT SIJIL DAN DIMASUKKAN KE DALAM SMP
mambang_hidup: TNGK DH KO????
sidiq90: tgk doh
sidiq90: nk tulis mano plop hok 2?
mambang_hidup: pandai la ejah........
sidiq90: okep

so aku dah siapkan la 1 poster tu..die kate die berpuas ati..so aku dlm proses menyiapkan 1 lg design tersebut..

p/s: duit masuk lagi nampaknyer.hehe

1 Comment

  1. Farah Diyana On March 9, 2010 at 12:57 AM

    mung de mmber dak utem ko?
    kawe nak kenal gop
    ngeheh!
    cidiq,cidiq ;D

     

Post a Comment