Padd Solutions

Converted by Falcon Hive


Aku hampir selesai membaca buku yg aku beli sebelum ini yang ditulis Dr M. Aku cukup tertarik dengan 1 buku ni- YAHUDI ANTARABANGSA ditulis oleh pengasas Syarikat Kereta Ford-Henry Ford.Aku jumpa dlm almari buku rumah aku. Setelah membelek2 barulah aku tahu yang buku ini adalah keluaran terhad dan sukar didapati kerana dipantau oleh kaum yahudi yang takut rahsianya terdedah (ditulis dlm buku ). Dan tidak ada tanda harga pada buku ini! (maybe ada org bagi kat ayah aku). Aku try google search utk cari maklumat psl buku nie tapi tiada 1 pun maklumat ttgnya. Tajuk asalnya dalam BI - International Jew

Sedikit sebanyak tentang buku ini:
  • H. Ford menulis ttg bukti orang yahudi yang cuba mempengaruhi dunia dgn kekuasaan mereka dalam ekonomi dan pembangunan Amerika dan dunia pada masa itu.
  • Buku ini terjemahan dari BI ke BM
  • edisi asalnye mempunyai beberapa jilid tetapi dlm ni sudah di'compile'kan
  • Juga protokol2 ketua zion
  • dan lebih byk rahsia org yahudi didedahkan dlm ni
p/s: buku ni agak susah aku nak paham ayat dia sebab berbelit2. maybe bahasa yang terlalu tinggi yang digunakan.

1 Comment

  1. Anonymous On March 22, 2010 at 10:03 PM

    takde la dipantau sangat
    boleh didapati di MPH , kinokuniya
    agak bagus dan masih relevan hingga ke hari ini
    walaupun ia ditulis pada tahun 1920

     

Post a Comment