Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

Cuti lame2 nie membuatkan aku boring betul.Nak kerja tak taw nak kerja ape.Nak keluar jalan2 tak taw nak ajak sape. ARRGGHHH!! Its so boring.So duduk la kat umah jadi Penganggur Terhormat (^_^) I like that.

Aku banyak menghabiskan masa dengan menambahkan berat badan.Ok ok tak payah cerita. Kita skip. Aku suka menonton tv sambil membuang masa yang terlalu banyak.Maybe kalau masa boleh dijual dah lame aku jual masa aku.Haha

Ini adalah cerita2 yang paling TOP dan BEST OF THE BEST

  • The nanny-cerita ni adalah paling lawak kat channel 702. Memang terhibur. Disiarkan 12 mlm-1 pagi hari Isnin -Jumaat. Jangan lepaskannya
  • Ben 10-Hoho.Cerita ni aku dah suka masa mula dia keluar lagi. Kalau la aku ada jam macam dia kan best.Hehehe
  • Astro Movie Channel-Banyak cerita best aku dah tengok kat sini sebab aku malas nak beli cd. Baik tunggu kat tv je. Contoh macam The Convenient, Jumper and lots of.
  • Lepastu cerita2 melayu yang agak kelakar. Aku tak suka cerita yang agak serius. Contoh- Macam2 Aznil, Raja Lawak dan banyak lagi
Dengan adanya tv ie hisup aku selama 2 bulan di rumah tidak akan keboringan lagi.YAHHOOO.
p/s : Aku akan ceritakan lebih detail pasal cerita The Nanny dan kenapa anda mesti menontonnya in nest entry. Dont miss it.

1 Comment

  1. Siti Fatimah Nabihah On May 26, 2009 at 4:56 PM

    argh...! astro mmg membosankan! hahaha

     

Post a Comment