Padd Solutions

Converted by Falcon Hive




MATRIKS
sebuah pusat pengajian yg diidamkan ramai pelajar
mempunyai sistem dan suasana yg unik
dan aku berkesempatan belajar di sana
byk kenangan pahit dan manis
masih lagi kusimpam kenangan2 itu di hatiku

MATRIKS
peraturan yg begitu tegas
memaksa aku memakai pakaian formal ke kelas
baju kemeja
seluar slack
tie
arrghh
aku mengelupar kepanasan dlm kelas
T__T


MATRIKS
waktu belajar yg sgt ketat
mnyebabkan aku tidak begitu biase
kerna aku seorg yg pemalas (hahaha)

MATRIKS
memberi aku elaun sem RM1250
terus aku ke Green Town Mall
menukar hp idamanku
sony ericsson K850i
berharga RM1200
tp aku tetap gembira

MATRIKS
genap sebulan aku belajar di sana
aku keluar
meneruskan langkahku ke PERLIS
belajar di satu tempat bernama UNIMAP



(5) Comments

  1. Siti Fatimah Nabihah On April 7, 2009 at 11:04 PM

    unimap?

     
    Haru On April 7, 2009 at 11:28 PM

    haha
    abis tmpat pe lg..
    kn kite duk kat unmap
    hahaha
    a sucks u in msia

     
    amal_fc1303 On April 8, 2009 at 12:25 AM

    bkn main benci lgi ko kat matrik gopeng yer...
    hp mahal tpi dh rosak wat per?
    hehehehe......

     
    Haru On April 8, 2009 at 9:26 PM

    aik kutuk nmpk.haha

     
    amal_fc1303 On April 10, 2009 at 1:49 PM

    mne ada kutuk la...
    aku ngata jer..
    heheheh..
    hp ble nk amik nie.

     

Post a Comment