Padd Solutions

Converted by Falcon Hive




aku yang bertopi tu


Siapakah aku?? Kamu kenalkah aku?? Jom berkenalan seketika dengan ku

Nama Penuh
Tuan Nor Sidiq Bin Tuan Ludin

Nama Panggilan
sidiq,diq,ngoh,tuan(mentipu anda ok)

Nama Samaran
haru,haruglory, rave(aku ni die-hard-fans RAVE), cdiq

Besday
16 Disember 1990(sape2 bintang sagittarius meh kontek aku)

Tentang ku
Kecik-kecik dulu aku nie bdk baek(tak mentipu anda k..tnya my mom and org kampung aku) then bila dah besar masuk asrama aku berubah..aku mempunyai byk personaliti n org len akan ssh utk memahami aku..aku nk jadi budak jahat sbb kalu aku wat baek niat aku slalu dislah ertikan tp kalu bdk jahat wat baek xde sape nak kata papepun(whats da hell with all u people)..

Minat dan cita2
Aku ingin menjadi businessman berjaya dan terkenal sbb aku minat bisnes..haha..kata org duit bukan segalanya..tapi aku kata segalanya mmg bkn duit ttp sgalanya memerlukan duit k(nak masuk tndas pn kena duit k)..lagi satu aku suke berambut panjang..hehe..sbb nyer xyahla terkial2 mencari sikat rmbut pagi2..juz geleng2 kepala 2-3x terus jadi rmbut aku :P (dah 3 tahun aku tak guna sikat nie)

Pegangan Idupku
1- No matter wat happened, life must go on
2- Bersabor dan diam adalah lebih baek dari mnjadi pmarah dan org yg byk mulut
3- Sayang untuk semua, CINTA untuk satu(waah dah pndai berjiwa2 plak..sini kau *piat telinga*)

Aku gemukkah??
weeiii..ni soklan pnas nie..dulu2 aku kurus jer k..tp lps spm asyik tdo mkn pastu game to mkn pastu game tdo mkn pastu(wei bape kali nak ulang daaa).. so skrg aku dah jadi gemuk cket(diulangi cket je k.tak byk)..dulu2 mase form 3 gurls kls aku kate aku chubby(bangga sial)..diorg slalu nk cubit2 pp aku(hei agak2 la wei..aku bkn baby 2 tahun)..tp skrg ade lg sorg dua yg pggil aku gitu..huhu..(nak jadi chubby blk T__T )


(3) Comments

  1. amal_fc1303 On March 25, 2009 at 7:05 PM

    ko gemuk..
    ko 2 chubby..
    heheheeheh......

     
    Haru On March 25, 2009 at 11:21 PM

    wekkk :P

     
    Just Me On March 28, 2009 at 11:03 AM

    uikkss
    mr.cdiq..
    ewah2.. promote dr sndri nmpk..
    :)
    windu ar ko mg..
    waa..hhaaahahhahahahahaaaaa.

     

Post a Comment