Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

Hoho. Kelmarin aku kuar berjalan-jalan dengan Yusri . Plannye kitorang kuar
  • patung (yg bese ade kat kedai2 kaen)
  • aku lak nak gi maybank wat account baru
  • nak gi wat kacau kat orang( kaki tipu!!) duk sibuk promote ala2 insurans kt student di KB Mall
Lepas jumpa patung tu, kitorang terus headed to the town then yusri kate nak singgah kedai kaen. Kuar masuk. Masuk kuar. Aku tukang ikot je time tu. Tujuan die juz nak survey market sbb die jual kaen sutera/ciffon dari Vietnam (sape nak leh bagitaw aku). Then ade sorang tokey nie nampak cam sempoii jer tp bisnes gempak giler! Bukan setakat wat bisnes kaen jer (online/offline) die ade bisnes jual kucing yg ala-ala eksotik gak (kucing yg macam ade corak cam rimau). Aku tanya bape sekor kucing tu. Tokey tu kate sekor kucing eksotik RM10 000.00. FUYOOO! Kaye tokey nie. Tapi kitorang tak sempat nak borak panjang sebab tokey tu ade hal. tak pe next time pegi lg. Kalu ade sape2 berminat ngan kucing or nak beli kucing RM10 000.00 sekor tu leh usya kat eb die http://www.kittunkatz.com

Ni gambar aku curik dari web kucing tu

die punya corak aku tengok cam leopard






p/s: kalu korang perasan aku tak der cite yang psl maybank ngan nk gi kacau promoter kaki tipu tu sebab aku terlupe nak pegi both tempat tu angkara terlalu syok berjalan di kedai kaen! damn!

(4) Comments

  1. jack On July 9, 2010 at 1:04 AM

    pergh kucing ker chetah nk jual 10ribu

     
    Haru On July 9, 2010 at 10:35 AM

    hoho..ni kucing import bro..bkn malaysie pnya

     
    Affan Ruslan On July 9, 2010 at 4:58 PM

    hoho.
    itu breed punya.mmg ada tournament lah. huhu

    *belanja ah seko dua..

     
    Haru On July 9, 2010 at 5:01 PM

    haha..boleh2..kalu kcing umah tu bolehla aku blnje bro..hoho

     

Post a Comment